Subject: Agenda: SAR TF/15 (telecon, 9 April 2025)
From: "Natalia SAVVINA" <[email-masked]>
To: "Natalia SAVVINA" <[email-masked]>
Cc: "Decouto, Brian" <[email-masked]>, "SARANCIC Nikola" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 11:06:21 +0300

Distribution: EUR SAR TF members

Dear colleagues,

In view of today’s EUR SAR TF teleconference, please find attached the 
provisional agenda.

Regards

Natalia

Natalia Savvina

European and North Atlantic Office, Paris (EUR/NAT)

International Civil Aviation Organization

+33 (1) 46 41 85 28 (direct)  | +33 (1) 46 41 85 00 (fax)  | 
<http://www.icao.int/EURNAT> http://www.icao.int/EURNAT

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.